Sunday 30 June 2013

Mengawal dan meredakan GOUT

Hi.... bertemu lagi dgn 4dtomeiiii :)
 
 
Jika pada post sebelum ni kita mengetahui serba sedikit pasal gout.... ok sekarang 4dtomeiiii nak bagitau apa yang shaklee boleh bantu dalam menangani kesakitan atau pun untuk meredakan gout tu... jom kita tengok!!!
 
Shaklee mencadangkan pengambilan beberapa produk yang bersesuaian dengan situasi...
 
1. Omega guard - minyak ikan omega 3 ini memelihara fungsi2 sendi & mengelakkan inflamasi. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu, ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthitis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.
 
2. AJHT (Advance Joint Health Tablet) - AJHT mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan di dalam kajian klinikal, mampu untuk meningkatkan keselesaan sendi dalam jangkamasa 5 hari. Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal: menggalakkan mobiliti, meningkatkan fleksibiliti, meningkatkan fungsi sendi dan menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang. AJHT adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian- tidak langsung mempunyai sumber haiwan. 
 
3. Alfalfa Complex - merupakan tumbuhan yang sangat kaya dengan nutrisi. Fungsi alfalfa dalam menangani gout ialah kelebihannya dalam mencegah / merawat atritis, melegakan kesakitan.
 
4. Performance drink - Menghalang penyahhidratan tubuh. Pesakit gout perlu sentiasa mengawal paras air. Dengan itu performance drink membantu memastikan pesakit tidak terhidrat dan sentiasa bertenaga.
 
 
 
 
 
Sekian dulu dari 4dtomeiiii.
Sekiranya berminat untuk mendapatkanmana2 produk shaklee jangan berlengah2 contact 4dtomeiiii tau..... feel free to contact 0183112118.

No comments:

Post a Comment