Saturday 22 June 2013

MEALSHAKE....... best tau!!!

Promosi masih berlangsung....

promosi apa yer..... ouch.... bulan Jun ni shaklee buat promosi Mealshake... buy 6 free 1. So...harga mmg berbaloi2.... x menang tangan dibuatnya menguruskan order....
4d mmg suka mealshake..... rasanya enak...wangi tau.... yg bestnya mestilah benefit daripada pengambilan yang konsisten...

Daripada apa yg 4d alami..... ni dia... jom share apa yg 4d rasa n alami...
  • Dina.... katanya dia lebih fokus dan bersemangat di sekolah. takde rasa malas or mengantuk n boleh fokus dalam setiap subjek.... Yang mama 4d nampak, Dina dah berselera makan dan tidak memilih sangat apa yang nak dimakan.
  • Dani.... katanya dia suka sebab sedap.... ekzema Dani pun dah jarang muncul.
  • Dayyan.... daripada jarang makan nasi, uiskkk asik2 mintak nasi n makan roti. Memang waktu makan dah x menjadi masalahlah.... senang ajer, panggil nama terus dtg makan. :)
  • Dafi.... yang ini mmg kuat makan. Yang mama 4d suka sebab sebelum ni selalulah Dafi sembelit sbb..makan banyak, tapi kurang minum air 0. Now, tiada masalah lagi....
  • Tapi yang paling seronok mama 4d perhatikan.... mereka sihat, jarang dijangkiti demam selesema dan sentiasa aktif. Memang pelaburan yang berbaloi....

ok.... jom kita tengok pulak apa mealshake tu?
Apa isi kandungan khasiatnya??
Apa manfaatnya??

 
Mealshake shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi, buah-buahan, sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain2. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protien yang sangat berkualiti serta mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.
 
Mealshakes dihasilkan untuk semua golongan - bayi, kanak-kanak, pelajar, ibu mengandung, athlete, vegetarian, dan semua golongan. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, mealshake Shaklee merupakan pilihan yang bijak dan pasti digemari..
 
Manfaat utama:
Nutrisi lengkap - menyediakan 24 vitamin, mineral dan zat perlu.
Membekal nutrisi lengkap kepada sel tubuh - kaya dengan protein
Membantu tumbesaran - mengandungi asid folic, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel proses pembesaran.
Anti oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zinc, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan.
Detoksifikasi - kaya dengan serat larut lemak
** hanya 120 kalori untuk setiap hidangan. 
 
 
 
Jom.... berikan si manja pilihan yang terbaik..... anak2 sihat... mamapapa senang hati kan...
Feel free to contact 0183112118

No comments:

Post a Comment