Thursday 28 February 2013

4dtomeiiii.... :)

Assalamualaikum.......

Bertemu lagi kita di alam maya.... di ruang tips4dtomeiiii ni yer....
hahahahha ramai tanya saya apa or siapa 4dtomeiiii tu yer???




 
kekekeke.... 4d tomeiiii tu mewakili anak2 kesayangan pengarang jantung hati saya!!!! they are : Dina, Dani, Dyan, Dafi.....
itu gambar2 dorang masa kecik.....tomeiiii tak????

Now Dina dah darjah 5....




Dani pulak dah 6 tahun....

 Dayyan pulak dah 3 tahun...

Dafi si bongsu yang manja.... dah pun 18 bulan...



Alhamdulillah saya dikurniakan anak2 yang tomeiiii, sihat dan cerdik pandai...
Semoga anda semua di luar sana juga berbahagia seperti saya....
Saya doakan semuanya yang sudah atau akan berkeluarga dikurniakan zuriat yang comel2 dan sihat.....ameen...

Bye2 for now....
jumpa lagi!!! Muahssss from 4dtomeiiii :)











 










 

1 comment: